20:53 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مدیرعامل بورس

حمله تند وزیر صنعت به وزیر اقتصاد ، بورس کالا ، فولاد سازان + یک ادعا
نماد برتر-وزیر صنعت، دست به حمله تند و تیز به وزیر اقتصاد، بورس کالا ، فولادسازان مخصوصا فولادمبارکه زد و گفت: فولادسازان با گران فروشی،۶۰ هزار میلیارد تومان سود کردند که معلوم نیست کجا هزینه شده است ؟
اولین معاملات صندوق های کشاورزی و گواهی سپرده خرما از فردا
نماد برتر- برای اولین بار معاملات صندوق های کالایی کشاورزی و گواهی سپرده خرمای مضافتی فردا سه شنبه در بورس کالا انجام می شود .
حمایت ۱.۴ میلیونی شاخص هم از دست رفت / اثر عوامل سیاسی و اقتصادی
نماد برتر- شاخص بورس در آخرین روز کاری، کانال ۱.۴ میلیونی را از دست داد و به نظر می رسد شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی بیشترین اثر را بر نوسان بورس داشته و عملکرد شرکت‌ها کمتر در قیمت‌ ها تاثیر دارد.
رکورد جدید بازارگردانی سهام و برنامه کاهش معاملات بلوکی بازیگران بزرگ
نماد برتر- مدیرعامل بورس تهران با اعلام رکوردی جدید در بازارگردانی سهام شرکت ها از برنامه کاهش حد نصاب معاملات بلوکی بازیگران بزرگ بازار با هدف قبول وظیفه بازاریابی دارائی‌ها خبر داد .
ساز و کارهای کاهش تلاطم بازار سهام + پیشنهاد انتشار پیش بینی EPS
نماد برتر- نخستین مدیرعامل بورس تهران با اعلام ساز و کارهای کاهش تلاطم بازار سهام گفت: در صورت انتشار پیش بینی EPS ، محیط اطلاعات شفاف تر می شود.
مدیرعامل بورس انرژی پس از ۸ سال کناره گیری کرد / ترکیب جدید هیات مدیره
نماد برتر- همزمان با اعلام ترکیب جدید هیات مدیره بورس انرژی و کناره گیری علی حسینی بعد از ۸ سال حضور ، مدیریت این بورس تغییر کرد .
مدیرعامل جدید بورس انرژی ایران انتخاب شد
نماد برتر- با انتخاب اعضای هیات مدیره، علی نقوی به عنوان سومین مدیر عامل بورس انرژی ایران انتخاب و جانشین دکتر سیدعلی حسینی شد که اعلام کرده بود در دوره جدید حضور نخواهد داشت.
پیام مدیرعامل بورس تهران به مناسبت ۱۵ آذرماه سالروز تاسیس شرکت بورس اوراق بهادار تهران
نماد برتر- ۱۵ آذر ماه، سالروز تاسیس شرکت بورس اوراق بهادار تهران گرامی باد.
اقبال داخلی به پتروخوراک‌های بورس انرژی
نماد برتر- بورس انرژی اگرچه مدتی است کم‌خبر ظاهر شده اما آمارهای معاملاتی از روزهای خوب این بازار حکایت دارد.
مدیرعامل بورس توکیو به دلیل اختلال یک روزه سامانه معاملات استعفا داد
نماد برتر- مدیرعامل بورس توکیو به دلیل اختلال یک روزه سخت افزاری شاخص‌ها و عدم امکان هماهنگ سازی با اطلاعات، دست به استعفا زد .
نوسان گیری روزانه سهام بورسی بعد از ۴۳ روز ممنوعیت از امروز مجاز شد
نماد برتر- بورس تهران بعد از ۴۳ روز ممنوعیت ، معاملات موسوم به "دی تریدینگ" را از امروز سه شنبه مجاز اعلام کرد تا نوسان گیران ، روزانه قادر به داد و ستد سهام باشند.
دو تصمیم جدید برای بازار سهام : کاهش زمان پیش گشایش و مجاز شدن "دی تریدینگ"
نماد برتر- مدیرعامل بورس تهران از دو تصمیم جدید مربوط به کاهش زمان پیش گشایش روزانه معاملات به ۱۵ دقیقه و مجاز شدن معاملات "دی تریدینگ" خبر داد که بزودی اجرا می شود.
شایعه تعیین مدیرعامل بورس تهران و ابقا صحرایی تکذیب شد / زمان اعلام نتیجه
نماد برتر- دو عضو هیات مدیره بورس تهران ، شایعه تصمیم گیری در مورد تعیین مدیرعامل دو سال آینده و ابقا صحرایی را تکذیب و اعلام کردند این موضوع تا یکی دو هفته دیگر نهایی می شود .
«سهام عدالت» عنوان شماره جدید «ماهنامه بورس»
نماد برتر- «ماهنامه بورس»، ویژه مردادماه سال ۱۳۹۹ با موضوع «سهام عدالت در بورس» و با هدف پاسخ به مهم‌ترین ابهامات سهامداران سهام عدالت در بورس منتشر شد.
ترکیب هیات رئیسه مدیره بورس تهران مشخص شد / احتمال تغییر مدیرعامل
نماد برتر- در اولین جلسه هیات مدیره جدید و ۷ نفره بورس تهران، رئیس و نائب رئیس هیات مدیره برای دو سال آینده انتخاب شدند و یک عضو درباره احتمال تغییر مدیرعامل توضیح داد.